piątek, 29 lipca 2011

Schab ze śliwką

Wbrew pozorom robi się to mięsko szybko i sprawnie.
Schab tak przyrządzony jest soczysty i miękki.
Można także zajadać tak przyrządzone mięso do kanapek.
  
                            Składniki:
  • 1,5 kg schabu bez kości wąskiego
  • 250 g śliwek kalifornijskich lub moreli suszonych jak kto woli
  • pieprz
  • sól
  • olej
  • czosnek granulowany
  • papryka ostra w proszku



Mięso nakłuć nożem w środku tak aby powstał cienki tunelik.
W otwór wcisnąć po kolei śliwki.
Ja robiłam to drewnianą łyżką.
Mięso natrzeć przyprawami i zostawić na 3 godziny aby skruszało.
Piec ok. 90 minut w piekarniku nagrzanym do 200 stopni.
Ja piekłam w rękawie więc po ok. 60 minutach rozcięłam rękaw aby mięso ładnie się przyrumieniło.
Smacznego.
Przepis własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger