środa, 12 października 2011

Cukier różany z płatków

Ten cukier znalazłam na blogu  smakchwili 
i też zapragnęłam taki mieć.
Poprosiłam koleżankę która jeszcze w ogródku miała kilka dorodnych róż aby przyniosła mi garść płatków.
No i w ten sposób mam pachnący latem cukier różany.
                    Potrzebowałam:
  • 1 garść płatków różanych
  • 1 szklankę cukru
Płatki róży oczyszczamy z pyłków.
Następnie płatki rozcieramy w blenderze.
Dodajemy do cukru i dokładnie łączymy składniki.
Gdy cukier się zabarwi przekładamy na tacę, przykrywamy bawełnianą ściereczką i zostawiamy do wyschnięcia.
Może to trwać nawet 2 dni. 
No i mamy pyszny pachnący cukier różany który można wykorzystać do ciast i deserów.

Smacznego!!!

3 komentarze

  1. robiłam, cudowne kolory i aromat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sie nim cieszę w tym roku, narobiłam tyle,że jeszcze obdaruję rodzinę ale naprawdę rewelacjacyjny jest ten cukier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cukier zrobiony:) teraz tylko trochę inspiracji do wykorzystani:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger