czwartek, 5 stycznia 2012

Surówka z białej i czerwonej kapusty

Czy czerwona czy biała czy nawet włoska ja je wszystkie uwielbiam.
Teraz sobie połączyłam je razem.

                   Składniki:
  • 1/2 małej główki kapusty białej
  • 1/4 główki kapusty czerwonej
  • duża cebula
  • 50 g rodzynek
  • 2 łyżki jogurtu typu greckiego
  • 5 łyżek majonezu
  • pęczek natki pietruszki
  • sól
  • pieprz 
  • cukier

Białą i czerwoną kapustę poszatkować i każdą umieścić w osobnych miskach, lekko posolić i zostawić na 2 godziny.
Cebulę pokroić w drobną kostkę.
Natkę posiekać.
Kapusty odcisnąć i połączyć, dodać cebulę oraz opłukane i osączone rodzynki.
Doprawić pieprzem, solą i cukrem.
Na końcu dodać jogurt i majonez.
Wymieszać i dodać natkę.
Schłodzić 1-2 godziny w lodówce.
Smacznego.
Przepis własny.

2 komentarze

  1. Już od jakiegoś czasu szukam smacznego przepisu na surówki z kapusty. ... Twój mnie zaciekawił i dziś go wypróbowałam ( obawiałam się dodac rodzynek i cukru). Okazał się strzałem w dziesiątkę! !!! Baaardzo smaczna surówka, taka świeża ( dzięki pietruszce), chrupka ( dzięki kapustce) ociekaczem smaku trafiony w moje gusta ( dzięki tej kombinacji słodkiego? ). DZIĘKUJE BARDZO za pomysł. Zapisuje Twój przepis do ulubionych😉😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło, zapraszam do przejrzenia innych przepisów. Pozdrawiam.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger