niedziela, 1 stycznia 2012

Surówka z buraków i jabłek

Aromatyczna surówka łączy słodycz buraków i kwaśność jabłek.
                    Składniki:
  • 4 buraki ugotowane bądź upieczone
  • 1 duże winne jabłko
  • 1/2 pęczka szczypiorku
  • sól
  • cukier
  • 1 łyżka oliwy
Buraki ugotować albo upiec a następnie obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach.
Podobnie jabłko, obrać i zetrzeć na tarce.
Szczypiorek posiekać.
Doprawić do smaku solą i cukrem.
Dodać 1 łyżkę oliwy.
Dobrze wymieszać i chłodzić.
Smacznego.
Przepis rodzinny.

7 komentarze

  1. Trafiłam na twój blog w poszukiwaniu surówki z buraczka, która w swoim składzie nie będzie zawierać octu i chrzanu, czyli będzie odpowiednia dla mamy karmiącej (takiej jak ja). Pozdrawiam, Anonimka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I know this web page offers quality dependent articles
    or reviews and other stuff, is there any other site which provides these things in quality?
    Here is my homepage :: real online slots

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tu szukając surówki z buraka i znalazłam twój przepis zaryzykowałam i zrobiłam wyszła super

    OdpowiedzUsuń
  4. Surówka jest z surowych warzyw!

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger