niedziela, 15 stycznia 2012

Zupa ziemniaczana

Odkąd użyłam mojego szybkowaru po raz pierwszy lista pomysłów czeka w kolejce.
Dzisiaj zrobiłam zupę ziemniaczaną.
Pyszna zupa ziemniaczana.
Składniki:
  • 5 dużych ziemniaków
  • 3 marchewki
  • 1 por
  • 1 pietruszka
  • 1/2 selera
  • listki lubczyku
  • 200 g schabu z kostką
  • 250 ml śmietany 30 %
  • 1 łyżka mąki pszennej
  • sól morska
  • 1/3 łyżeczki kminku
  • 1/3 łyżeczki gałki muszkatołowej
Przygotowanie zupy:
  • Ziemniaki pokroić w kostkę, marchewkę zetrzeć na tarce o dużych otworach.
  • Seler i pietruszkę pokroić w słupki.
  • Pora w plasterki.
  • Wszystkie warzywa i porcję schabu włożyć do szybkowaru, dokładnie zamknąć i od momentu jak ciśnienie osiągnie w garnku najwyższą wartość -  guziczek wysunie się maksymalnie do góry, gotować 10 minut.
  • Po tym czasie chwilę odczekać aż ciśnienie spadnie i otworzyć szybkowar.
  • Śmietanę wymieszać z mąką i wlać do zupy.
  • Zagotować i doprawić do smaku solą oraz kminkiem i gałką muszkatołową.
Smacznego.
Pomysł własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger