niedziela, 26 lutego 2012

Sałatka z buraczków

Pyszna a inspirowana pomysłem Joasi z Smacznie z Joanną
Jest rewelacyjna a że ja uwielbiam buraczki to szybciutko zrobiłam i zapewniam warto.





Składniki podaję za Asią:

  • Upieczone 3 buraki
  • 3 ogórki konserwowe
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1-2 łyżki majonezu
  • 1 łyżeczka chrzanu (dałam musztardę rosyjską )
  • sól
  • pieprz





Buraki i ogórki pokroić w kostkę.
Jogurt, majonez i musztardę połączyć i dobrze wymieszać.
 Dodać do warzyw i razem wymieszać.
 Doprawić do smaku.
 Schłodzić i podawać.



Ja podałam z kurczakiem po chińsku i brązowym ryżem.
Smacznego!

4 komentarze

  1. Bardzo mi miło, że skorzystałaś z mojego przepisu :) Cieszę się, że smakowało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzp lubie dania z buraczków - to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wlasnie coś takiego bym znajdła, mam buraki więc chyba zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a powiedz mi ,czy te buraczki przed pieczeniem trzeba obgotować?????

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger