Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

piątek, 17 lutego 2012

Śledzie w cieście piwnym

Takie śledzie są przepyszne, a robiłam pierwszy raz śledzie nie solone.
Polecam.

                         Składniki:
  • płaty śledziowe niesolone 
  • plasterki cytryny
                         Na ciasto:
  • 100 ml piwa ( miałam Łomża niepasteryzowane)
  • 6 łyżek mąki
  • 1 jajo
  • sól
  • 1 łyżka sosu sojowego
Z podanych składników zrobić ciasto i moczyć w nim od strony skóry tylko płat śledziowy.
Na patelni rozgrzać tłuszcz i smażyć płaty najpierw od strony skóry w cieście.
Następnie z drugiej strony na rumiano.
Podawać z plastrami cytryny.
Smacznego!
Przepis w kategorii Kuchenne Połowy,czyli rybne specjały

4 komentarze:

  1. Wow, muszą smakować pysznie, zawsze lubiłam takie śledzie smażone i moczone w occie. Te wyglądają smakowicie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób sobie bo naprawdę watro:-)

      Usuń
    2. Jak tylko gdzieś kupię śledziki to wypróbuję, bo bardzo mi się spodobał ten przepis :)

      Usuń
  2. Smażony śledź? Jak zwykle się nie znam. Ze składników tylko piwo w mieszkaniu jest :D Ale może być dobre *.*

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę :-)
Anonimie-podaj swoje imię:-)
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...