niedziela, 1 kwietnia 2012

Krem z zielonej herbaty

Wczoraj "chodziło" za mną coś słodkiego ale nie wiedziałam co bym skosztowała i proszę bardzo ten krem zaspokoił moje zapotrzebowanie na słodycze.
Robi się go szybko i tylko chwile trzeba poczekać na stężenie deseru.


Składniki: ( 3 porcje)

  • 4 łyżki zielonej herbaty liściastej
  • 1 szklanka mleka
  • 450 ml śmietany kremówki
  • 8 łyżek cukru
  • 4 łyżeczki żelatyny
  • 1/2 szkl rodzynek
  • 1/2 szkl białych porzeczek ( miałam mrożone)
  • owocowa posypka do dekoracji 
  • wiórki z białej czekolady do dekoracji






Herbatę w liściach, śmietanę, mleko i cukier podgrzewać na małym ogniu aż cukier się rozpuści.
Nie gotujemy!!!
Zdjąć z ognia, przykryć i odstawić na 10-15 minut.
Po tym czasie należy deser przecedzić przez sito.
Żelatynę namoczyć w 3 łyżkach wody a następnie dodajemy do przecedzonego deseru.
Dodajemy także rodzynki i podgrzewamy aby żelatyna się dobrze rozpuściła.
Musem należy napełnić pucharki i włożyć do musu porzeczki białe zamrożone i wstawić do lodówki do stężenia .
Udekorować  pucharki wiórkami czekolady i posypką owocową a także rodzynkami.


Smacznego.

6 komentarze

  1. oo! świetny pomysł! świetny! na szybko i pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. deser z zielonej herbaty - naprawdę świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów pyszności, ja to chyba święta spędzę z Tobą przy tych wszystkich smakołykach, przynajmniej wirtualnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie smak, interesujący deser:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo oryginalny smak, bardzo dobry jak ktoś lubi zielona herbate a ja uwielbiam:-)

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger