piątek, 4 maja 2012

Czy Maj jest Naj?

Wiem wiem to nie jest post kulinarny ale jak tu nie podzielić się z Wami takimi pięknymi widokami.
Kocham fotografię na równi z gotowaniem i będąc wczoraj w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi nie mogłam się oprzeć aby nie "nacykać" setek zdjęć a kilka wam pokaże.
MIGDAŁOWIEC

PIGWOWIEC

JABŁOŃ

GRUCHAJĄCE KACZKI

OGRÓD BOTANICZNY W ŁODZI

SASANKA

OSTROKRZEW

W ŁÓDZKIM "BOTANIKU" CO RAKU ZAKWITAJĄ CAŁE DYWANY TULIPANÓW-W TYM ROKU ZAKWITŁO 50 TYSIĘCY TYCH PIĘKNYCH WIOSENNYCH KWIATÓW

MNISZEK LEKARSKI ZWANY MLECZEM

TUŻ PRZED MATURA KWITŁY KASZTANY.....NIE MOŻE BYĆ INACZEJ
Maj to najpiękniejszy miesiąc w roku....przynajmniej dla mnie a Wy?, tez go kochacie?

5 komentarze

  1. Oj tak maj jest zdecydowanie naj :-))) piękne fotografie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ja uwielbiam maj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie..a te białe tulipany... rozkosz dla moich oczu, bo uwielbiam białe tulipany i nie tylko tulipany:)

    Serdeczności zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger