środa, 16 maja 2012

Sałatka z ananasem

Sałatka ta już od dawien dawna króluje wśród sałatek imieninowych i grillowych.
Czasami i mnie się jej zapragnie.
Oto ona, pachnąca latem, lekko słodkawa, idealna dla mięsożerców, polecam.
Sałatka z ananasem.


Składniki:
  • 2 pojedyncze filety z kurczaka
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 puszka ananasa w plastrach
  • 1/2 szklanki rodzynek
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • sól
  • pieprz
Przygotowanie:
Kurczaka doprawić pieprzem i solą i grillować - ja na patelni grillowej.
Po wystygnięciu pokroić w kostkę.
Rodzynki namoczyć w gorącej wodzie przez 15 minut a następnie osączyć, wystudzić i dodać do kurczaka.
Kukurydzę i ananasa osączyć z zalewy i pokroić w kostkę.
Można dla smaku dodać orzechy włoskie ale ja nie miałam w tym momencie.
Wymieszać jogurt z majonezem i polać składniki sałatki.
Wymieszać i pozostawić do schłodzenia i aby smaki się wymieszały.
Smacznego.
Przepis rodzinny.

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger