czwartek, 3 maja 2012

Woda kokosowa Coco Cool i testowanie

Dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie oraz Dystrybutorowi Przysmaków Świata De Care jakiś czas temu stałam się posiadaczką 5 nowości do przetestowania.
Były to:
śmietana condisoia
krem dijonnaise
sok z fig
olej kokosowy
woda kokosowa

O znakomitych właściwościach oleju kokosowego i moich spostrzeżeniach czytajcie  TUTAJ a o zaletach śmietany candisoia zapraszam TUTAJ a dzisiaj chce Wam opowiedzieć troszkę o wodzie kokosowej.




COCO COOL to czysty, świeży sok kokosowy bez dodatku cukru.
Puszka zawiera 520 ml świeżego soku.
To naturalny napój izotoniczny w 100 % naturalny bez konserwantów i dodatku cukru.
Myślałam jak tu wykorzystać ową puszkę ( cudną kolorystycznie)którą dostałam i upały Majówkowe mnie utwierdziły w przekonaniu że to najlepszy napój na tak wysokie temperatury.
Jest to napój izotoniczny więc doskonale nawadnia organizm, wskazany jest również podczas kąpieli słonecznych gdyż uzupełnia niedobory elektrolitów w organizmie.
Napój ma lekko słodkawy posmak z kokosową nutą-dla mnie w sam raz słodki.
Poczytajcie sobie o napojach TUTAJ



Tak więc po wycieczce do Ogrodu Botanicznego w upalny dzień 3 maja zaserwowaliśmy sobie napój kokosowy.
Potrzebne nam były dodatkowo:

  • napój Coco Cool
  • plasterki cytryny
  • oraz kostki lodu


Napój wlać do kieliszka, wrzucić plaster cytryny oraz kostki lodu i pić, pić do woli.



Polecam napój wszystkim spragnionym.
Smacznego.

1 komentarze

  1. O.o *mina zawiedzionego dziecia* a gdzie alkohol?! chyba zapomniałaś dolać, nie? :D

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger