poniedziałek, 25 czerwca 2012

Woda różana

Ponieważ ostatnio próbuje co mi wpadnie w oko a mianowicie przepisy najróżniejsze z płatkami róż i innych płatków też ale róż w szczególności.
Dzisiaj polecam wodę różaną.


Pachnie pięknie świeżymi płatkami róż zamkniętymi w butelce.
Można ją wykorzystać do ciast i deserów.Bez konserwantów może stać 2 tygodnie w lodówce, ja natomiast pokusiłam się i dodałam 1 łyżeczkę spirytusu i stoi już 3 tygodnie i nadal jest pachnąca i ten przepiękny kolor.
Składniki:
  • 125 g płatków róży cukrowej -dzikiej
  • 500 ml przegotowanej ciepłej wody
  • sok z 1/2 cytryny
  • opcjonalnie 1 łyżeczka spirytusu
 Płatki róż umyć i wysuszyć na papierowym ręczniku.
Włożyć do słoja i zalać wodą wymieszaną z sokiem z cytryny.
Odstawić na parapet na dwa dni.
Po tym czasie odcedzić i wlać do butelki.
Przechowywać w lodówce.

 Życzę cudnych wrażeń zapachowych.

3 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger