wtorek, 28 sierpnia 2012

Borówka czerwona w cukrze

Będąc jeszcze w lasach Ślesina nazbierałam borówki czerwonej.
Jest ona znakomita w wersji -  tylko rozgotowanej do mięs bo jest kwaskowa ale ja zrobiłam na słodko - pierwszy raz i wyszła znakomicie.
Jest słodko - kwaśna.

 Skłądniki:
  • 200 g borówki czerwonej
  • 4 łyżki cukru

Borówki obrać i umyć a następnie zasypać cukrem i zostawić na godzinę pod przykryciem.
Następnie podgrzewamy cały czas mieszając aż całość się zagotuje.
Gotować 5 minut i przekładać gorące do słoików.
Odwracać do góry dnem do wystygnięcia.

 Smacznego.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger