wtorek, 28 sierpnia 2012

Jaja sadzone w papryce

Takie śniadanie zostało mi podane a wyglądało przepysznie.

 Składniki:
  • 1 duża żółta papryka
  • do każdego krążka papryki jajo
  • sól
  • pieprz
  • listki bazylii
  • olej do smażenia

 Paprykę pokroić w krążki ok. 1-1,5 cm wysokości.
Na patelni rozgrzać olej i ułożyć krążki papryki.
Do każdego krążka wbić jajo.
Posolić i oprószyć pieprzem i przykryć pokrywką.
Po ok. 10 - 15 minutach danie gotowe.

 Udekorować listkami bazylii i smacznego.
Przepis dodaje do Akcji:

4 komentarze

  1. Z ogromną przyjemnością nominowałam Cię do Versatile Blogger Award :) Zapraszam do mnie: kulinarnapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajko sadzone jak się okazuje może być daniem wykwintnym.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego patentu jeszcze nie próbowałam, bardzo efektowne. Super jest to pierwsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger