poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Konfitura jabłkowo-śliwkowa

Miałam śliwki - kwaśne i bardzo kwaśne jabłka nieznanego gatunku i co ?
Mam pyszną konfiturę.
Składniki:
  • 2 szklanki obranych z pestek śliwek
  • 1 duże kwaśne jabłko
  • 2 łyżki cukru - zresztą tyle aby słodycz konfitury Wam odpowiadała
  • 1/2 łyżeczki anyżu mielonego
  • 1/2 łyżeczki imbiru mielonego
Śliwki wypestkować, te moje nawet nie chciały za bardzo odchodzić od pestek - jeszcze takich nie miałam.
Jabłko obrać ze skórki i pokroić w kostkę.
Włożyć śliwki i jabłka do garnuszka, przykryć pokrywką i niech sie rozparują.
Potem dodać cukier i przyprawy, chwilę gotujemy i do słoika.
Moja wyszła kwaskowa ale nie kwaśna i bardzo delikatna dzięki jabłuszkowi.
A przyprawy nadały aromatu.
Smacznego.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger