niedziela, 26 sierpnia 2012

Lody bakaliowe

Za oknem wciąż ciepło więc trzeba wykorzystać każdy dzień bo potem......i dlatego zrobiłam lody.
Przypominam o konkursie.
Pomysł na lody podstawowe jest od ciasteczkowychpotworów a resztę pododawałam i schłodziłam i mam.
Pyszne lody bakaliowe.
Przy okazji przetestowałam produkty firmy która niedawno poznałam ale jestem jej wierna fanką.
Jest to firma Marsyl.

Składniki:
  • 2 jaja -świeże i sparzone
  • 300 ml śmietany 30%
  • 100 g cukru
  • 1 łyżka gorącej wody 
  • aromat śmietankowy
  • rodzynki sułtańskie - użyłam Marsyl
  • migdały całe - użyłam Marsyl
  • posypka kakaowa - użyłam Marsyl
Naszykować 3 miski.
W pierwszej misce ubić białka z połową cukru.
W drugiej misce ubijamy śmietankę z kilkoma kroplami aromatu śmietankowego.
W trzeciej ubijamy żółtka  z drugą połową cukru i gorącą wodą do białości.
Połączyć delikatnie zawartość wszystkich misek i dodać rodzynki, posiekane migdały oraz posypkę czekoladową.
Wymieszac jeszcze raz bardzo delikatnie.
Włożyć masę do plastikowego pojemnika do lodów i zamrażać pod przykryciem ok. 12 godzin.
Spróbujcie ale proszę pamiętać aby jaja były świeże , najlepiej od zaprzyjaźnionego pana na ryneczku czy targu i należy je sparzyć.
Smacznego.

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger