niedziela, 26 sierpnia 2012

Talarki kiełbasy na murawie z pomidorów i bazylii

Ładna nazwa? Potrawę zrobił Mój "P"i mnie ta nazwa się podoba a potrawa była pyszna.
 Składniki:
  • 2 laski kiełbasy cienkiej 
  • 2 duże pomidory
  • garść listków bazylii
  • ser długo dojrzewający do posypania typu parmezan-u mnie dojrzały koryciński
  • sól
  • pieprz

Kiełbasę pokroić w talarki i podsmażyć na suchej patelni.
Plasterki ładnie się zrumienią.
Pomidory kroimy w plastry a na nich układamy plastry kiełbasy, listki bazylii i wszystko obsypujemy obficie serem.
oprószamy sola i pieprzem.
Smacznego.
Przepis dodaję do Akcji

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger