środa, 12 września 2012

Sałatka z roszponki - samo zdrowie

Roszponka, rukola i szpinak - trzy zielska które mogłabym jeść na okrągło w różnych konfiguracjach smakowych.
Do tego tym razem dodałam hiszpańskie czarne oliwki i sałatka rozpływała się w ustach.
Oliwki hiszpańskie dostałam do testowania ale o tym późnej.
Te czarne są pyszne, chrupiące i wielkie, do mojej sałatki pasowały nawet kolorystycznie.
Jeśli chcecie dobre hiszpańskie oliwki to muszą mieć ten znak:

                     Sałatka z roszponki z serem Castello Ananas
 Składniki:
  • 40 g roszponki
  • 120 g sera Castello Ananas
  • 90 g kiełbasy Rosette
  • 2 łyżki oliwy z pomidorów suszonych w oliwnej zalewie
  • 1 łyżka octu balsamicznego
  • puszka hiszpańskich czarnych oliwek

 Roszponkę umyć, osuszyć i włożyć do miski.
Ser Castello Ananas ( jest to ser słodki )pokroić w kostkę.
Kiełbasę Rosette ( Rodzaj salami )przekroić każdy plasterek na połowę i usmażyć na suchej patelni.
Zrobią się chrupiące talarki.
Oliwki osączyć z zalewy. 
Wszystko razem wymieszać i polać sosem z oliwy która została mi z pomidorów suszonych i łyżeczki octu balsamicznego.

Sałatkę od razu zajadać aby roszponka nie powiędła.
Smacznego.
Przepis bierze udział w Akcji:
 

1 komentarze

  1. Też bardzo lubię wszystkie sałaty.
    Od bardzo dawna, uważam, że oliwki hiszpańskie są najlepsze.
    Twój przepis na pewno wypróbuję.
    Serdecznie pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger