niedziela, 28 października 2012

Sałatka z fioletowym kalafiorem w sosie czosnkowym.

Bardzo lubię kupować takie pięknie wyglądające warzywa - kwiaty.
Ten fioletowy kalafior zauroczył mnie i od razu miałam w głowie co z nim zrobię.
                 Sałatka z fioletowym kalafiorem w sosie czosnkowym


            Składniki:
  • 1/2 kalafiora - u mnie fioletowy
  • 3 pomidory
  • 3 jaja 
              Na sos:
  • 300 g jogurtu naturalnego lub greckiego
  • 3 łyżki majonezu
  • 4 ząbki czosnku
  • sól
  • pieprz
  • sok z cytryny

 Kalafiora podzielić na różyczki a następnie przelać wrzątkiem na sicie, zostawić do ostygnięcia i polać sokiem z cytryny aby odzyskał swoją piękna barwę.
Jaja ugotować na twardo, ostudzić, obrać i pokroić w kawałki.
Pomidory sparzyć, usunąć skórkę a następnie pokroić w dużą kostkę.

Czosnek przecisnąć  przez praskę i połączyć z majonezem i jogurtem.
Doprawić solą i pieprzem do smaku.
Kalafiora, jaja i pomidora lekko przemieszać i polać sosem.
Odstawić na 5 minut aby sos wszędzie dotarł.  
Smacznego.
Przepis własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger