Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

czwartek, 22 listopada 2012

Leśne grzyby z cebulą i jajkami

Zapas grzybowy jest u mnie dość spory i jeszcze niejeden pomysł na grzyby Wam przedstawię.
Dziś tak dość tradycyjnie grzyby mieszane: prawdziwki i podgrzybki z jajami.
Pyszne danie, polecam.

                   Składniki:
  • 300 g mieszanych grzybów leśnych świeżych lub mrożonych
  • 1 duża cebula
  • 1 łyżka oleju sezamowego
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 3 jaja
  • 1 łyżka śmietany słodkiej 36 %
  • sól
  • pieprz
Grzyby oczyścić, umyć i pokroić na kawałki.
Cebulę pokroić w pół plastry i podsmażyć na oliwie na zloty kolor, dodać pokrojone grzyby i dusić pod przykryciem ok. 10 minut.
Jaja roztrzepać ze śmietaną, dodać sól i pieprz i wlać na gorąca patelnię.
Usmażyć jaja do ulubionej konsystencji.
Do usmażonej masy dodać 1 łyżkę oleju sezamowego i dobrze wymieszać.
  Podałam z pajdą świeżego chleba.
Smacznego. 

3 komentarze:

  1. ja mam ochotę na grzyby, chodzą za mną już długo długo..uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech..zima już, a tu zapachniało grzybami. Pysznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks