czwartek, 22 listopada 2012

Leśne grzyby z cebulą i jajkami

Zapas grzybowy jest u mnie dość spory i jeszcze niejeden pomysł na grzyby Wam przedstawię.
Dziś tak dość tradycyjnie grzyby mieszane: prawdziwki i podgrzybki z jajami.
Pyszne danie, polecam.
Grzyby z jajkami.



Składniki:
  • 300 g mieszanych grzybów leśnych świeżych lub mrożonych
  • 1 duża cebula
  • 1 łyżka oleju sezamowego
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 3 jaja
  • 1 łyżka śmietany słodkiej 36 %
  • sól
  • pieprz
Przygotowanie grzybów:
  • Grzyby oczyścić, umyć i pokroić na kawałki.
  • Cebulę pokroić w pół plastry i podsmażyć na oliwie na zloty kolor, dodać pokrojone grzyby i dusić pod przykryciem ok. 10 minut.
  • Jaja roztrzepać ze śmietaną, dodać sól i pieprz i wlać na gorącą patelnię.
  • Usmażyć jaja do ulubionej konsystencji.
  • Do usmażonej masy dodać 1 łyżkę oleju sezamowego i dobrze wymieszać.
Podałam z pajdą świeżego chleba.
Smacznego.
Przepis własny.

7 komentarze

  1. ja mam ochotę na grzyby, chodzą za mną już długo długo..uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech..zima już, a tu zapachniało grzybami. Pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przygotowałam takie na jutro na obiad,chciałam podać je z kaszą gryczaną,ale córka woli z makaronem

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to połączenie! Z niecierpliwością czekam na sezon grzybowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby był w tym roku dobry sezon na grzyby bo jak będzie susza to mało grzybów będzie. Pozdrawiam.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger