poniedziałek, 5 listopada 2012

Popcorn i testujemy ziarenka.

Kto z nas nie lubi popcornu?
Nawet Ci co mówią że nie jedzą i tak  od czasu do czasu muszą sobie taki domowy popcorn  zrobić.
Ja swój popcorn dostałam od firmy Marsyl do testowania.
Zrobiłam sobie wersje ulubioną czyli z masełkiem i solą.
Ale każdy może zrobić jak lubi, pełna dowolność. 
Wyroby firmy Marsyl testowałam już nie raz i stwierdzam że ziarna były świeże i pękały szybciutko tak jak trzeba.

   
                           Składniki:
  • ziarna kukurydzy popcorn
  • masło
  • odrobina oleju
  • sól
Garnek lub patelnię z pokrywą ustawiamy na ogniu i rozgrzewamy w niej masło i trochę oleju aby masło się nie spaliło.
Wrzucamy ziarna kukurydzy i przykrywamy garnek - nie podglądamy bo można dostać w oko hi hi.
Po kilku chwilach kukurydza zacznie strzelać.
Jak hałas pod przykrywką ucichnie można zdjąć ją z patelni i wsypać  do miski gdzie kukurydzę solimy.
Siadamy przed telewizorem i zajadamy popcorn.
Smacznego.

2 komentarze

  1. A gdzie jest dostępny popcorn tej firmy?Moje dziecię kocha popcorn i często robimy.Ale rzeczywiście czasem można bardzo kiepsko trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jeszcze dobry film i będzie miło:)))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger