poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pikantna wołowina w winie

To danie to kolejny pomysł na testowanie "Kulinarnych inspiracji" Kamis.
Jak już pisałam wcześniej  poproszono mnie o przetestowanie 4 takich zestawów które wyszły z pod ręki Kamisa.
To jest trzecia propozycja którą testuje i muszę Wam powiedzieć że jestem pod coraz większym wrażeniem tych pomysłów ale do rzeczy.
                       Pikantna wołowina w winie
             Składniki:
  • 500 g mięsa wołowego bez kości - miałam pręgę wołową
  • 100 g tłustego boczku
  • 500 ml bulionu wołowego
  • 250 ml czerwonego wina
  • 2 marchewki
  • 2 papryki czerwone
  • 2 cebule
  • zestaw Kulinarne Inspiracje Kamis ( czosnek, papryka, tymianek, imbir,płatki chilli )
  • 2 łyżki oleju
  • 1 łyżeczka mąki
Mięso i boczek pokroić w kostkę i podsmażyć na oleju.
Przełożyć do garnka a na tłuszczu ze smażenia zrumienić pokrojoną w kostkę cebulę.
Dodać do mięsa, wlać bulion, wino i gotować ok. 1,5 godziny.
Na 30 minut przed końcem gotowania dodać pokrojoną w plasterki marchew oraz porcję czosnku i papryki z przypraw Kamisa.
Na 10 minut przed końcem gotowania dodać pokrojoną w paski paprykę, tymianek i imbir.
Mąkę wymieszać z 1/4 szklanki wody i dodać do mięsa a następnie zagotować.
Doprawić  do smaku płatkami chilli - ja dodałam całą porcję i potrawa była naprawdę pikantna.
 Życmiłych wrażeń smakowych.
Smacznego.  

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger