wtorek, 18 grudnia 2012

Śledzie ze śliwką kalifornijską

Pierwszy raz robiłam te śledzie ale już wiem że będą gościć częściej na naszym stole.
Śledzie są pyszne, aromatyczne i smakują wszystkim obłędnie, warto je zrobić nie tylko z okazji świąt ale i w ciągu roku smakują wybornie.
Zapraszam i polecam gorąco.
Śledzie ze śliwką.
10 lat po publikacji śledzi dziękuję że do mnie zaglądacie, bo przepis osiąga rekordy popularności.
10 lat potem przepis doczekał się nowych zdjęć ale tamte zostawiam bo sentyment.

Składniki:
  • 4 płaty śledziowe solone
  • 200 g śliwek kalifornijskich
  • 2 cebule
  • 100 ml oleju z pestek winogron
  • 1 łyżka cukru

Przygotowanie:
  • Filety wymoczyć ok. 2 godzin w wodzie a następnie opłukać i pokroić w mniejsze kawałki.
  • Śliwki kroimy w paski a cebulę w kostkę.
  • Wszystkie składniki wraz z cukrem i śledziami wymieszać i schować do lodówki na minimum 24 godziny.

Smacznego.
Przepis własny.

3 komentarze

  1. jadłam takie śledzie były pyszne, sama chętnie spróbuje przyrządzić takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mozesz mnin napisac jakie sledzie solone czy marynowane odp

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger