środa, 5 grudnia 2012

Śliwkowa nutella

Chociaż już nie czas na takie przetwory ale zresztą czemu nie?
Prezentuję Wam przepis gdyż będzie mi ta śliwko - nutella potrzebna do wypieku o którym w następnym poście.
           Składniki:
  • 1 kg śliwek
  • 300 g cukru
  • 3 łyżki ciemnego kakao
 Śliwki wypestkować i włożyć do garnka.
Pod przykryciem rozpróżyć śliwki a następnie dodać cukier i gotować ok. 20 minut aż śliwki będą rozgotowane. 
Wtedy należy masę zmiksować na gładki mus. 
Do musu dodać kakao i wszystko razem zagotować.
Śliwko-nutellę przełożyć do słoików i  zakręcać póki gorąca.
 Pyszna jest do deserów lodowych a ja użyłam jej do wypieku babki białkowej.
Smacznego. 
 

1 komentarze

  1. o ja:) czegoś takiego jeszcze nie jadłam, musi pysznie smakować:)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger