Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

sobota, 5 stycznia 2013

Sernik suszona śliwka

Ja uwielbiam suszoną śliwkę w różnych postaciach i dlatego pomysł na sernik musiał w końcu dojść do skutku.
Delikatny i rozpływający się w ustach  sernik  to wspaniały pomysł na deser.
Zapraszam.
 
              Składniki:
  • 6 serków homogenizowanych suszona śliwka po 150 g każdy - miałam Jogo
  • 250 ml śmietany kremówki
  • 1 śmietan-fix
  • 2 łyżki cukru
  • 1 opakowanie - 60 g - żelatyny deserowej fix Dr.Oetkera
  • mak do posypania wierzchu
  • cukier puder do posypania
  • okrągłe biszkopty do wyłożenia dna tortownicy
  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczona w 1/2 szklanki wody

Dno tortownicy o średnicy 26 cm wyłożyć folia spożywczą.
Na dnie poukładać biszkopty.
Śmietanę kremówkę ubić z cukrem i śmietan-fixem na sztywno.
Serki wymieszać z rozpuszczoną kawą.
Żelatynę przygotować według przepisu na opakowaniu.
Połączyć śmietanę z serkami oraz żelatyną.
Masę wylać na biszkopty ostrożnie aby nie wypłynęły.
Sernik wstawić do lodówki do całkowitego stężenia.
Posypać po wierzchu makiem oraz cukrem pudrem.

 Smacznego. 

4 komentarze:

  1. pięknie wygląda ciasto i pewnie tak samo smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie..muszę kiedy zrobić..ale ja chyba nigdzie w sklepach nie widziałam takich serków ..zapraszam do akcji kawowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na bardzo delikatny, wręcz rozpływający się w ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks