środa, 6 lutego 2013

Jaja z kawiorem

A co tam na Tłusty Czwartek albo ostatki niech danie kuchni rosyjskiej według pomysłu Maćka Kuronia zagości na Waszych stołach.

                     Składniki:
  • 6 jaj ugotowanych na twardo i obrane ze skorupek
  • 3 łyżki gęstego majonezu
  • 3 łyżki kawioru czarnego
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1 łyżeczka koniaku
  • 4 gałązki koperku
  • 3 łyżki posiekanego szczypiorku
  • sól 
  • biały pieprz
Jaja przekrajemy wzdłuż na pół. 
Wyjmujemy żółtka i ucieramy je na jednolitą masę z łyżką kawioru, koniakiem, sokiem z cytryny, majonezem, solą i pieprzem. 
Tak przygotowanym nadzieniem wypełniamy białka. 
Dekorujemy pozostałym kawiorem, gałązkami koperku i szczypiorkiem.
 Smacznego. 

5 komentarze

  1. Ale pyszności serwujesz...

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm jak zawsze smacznie

    pozdrawiam i zapraszam po nagrodę

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajo w tej postaci już robiłam i smakowało mojej rodzinie:)
    A tak w ogóle to zostałaś przeze mnie otagowana info tutaj: http://freeismylive.blogspot.com/2013/02/zatagowana.html
    zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja uwielbiam jajka z kawiorem! zawsze sobie dodaję jeszcze kawałeczek wędzonego łososia i można mnie z tym zamknąć w ciemnym kącie, a i tak będę szczęśliwa :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger