sobota, 16 lutego 2013

Kolorowa sałatka

Tą sałatkę zrobił dla mnie Mój "P" a sałatka jest pyszna.
Ja takie uwielbiam, mnóstwo kolorów i witaminki.
Zapraszam.
              Składniki:
  • garść rukoli
  • garść roszponki
  • 80 g sera gorgonzola
  • 1 łyżka groszku konserwowego
  • 10 plasterków salami z jelenia
  • 5 różowych winogron
  • 1/2 białej papryki greckiej
  • 1/4 strąka czerwonej papryki
              Sos:
  • 50 ml jogurtu naturalnego
  • sól
  • pieprz
  • 1 łyżeczka oleju z orzechów włoskich Oleofarm
 Plastry salami podsmażyć na suchej patelni.
Rukolę i roszponkę myjemy i suszymy. 
Winogrono pokroić na ćwiartki i usunąć pestki.
Papryki kroimy na paseczki.
Gorgonzolę kroimy w kostkę albo kruszymy w palcach.
Składniki sosu mieszamy i polewamy ułożone na talerzu składniki sałatki.
Smacznego.

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger