niedziela, 9 czerwca 2013

Lemoniada z bzu lilaka

Zrobiłam lemoniadę z ostatnich kwiatostanów bzu lilaka ale oczywiście czas nie pozwolił podzielić się z Wami pomysłem.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie aby zrobic sobie taka bzoladę za rok a tymczasem wykorzystać płatki róży dzikiej lub fiołka trójbarwnego.
Będzie to aromatyczna i pięknie się prezentująca lemoniada.
Zapraszam.

            Składniki:
  • ok.1,5 litra wody mineralnej niegazowanej
  • 1 cytryna lub limonka
  • garść kwiatów bzu lilaka
Kwiatki bzu obskubujemy, myjemy i osuszamy.
Do pojemnika wlewamy wodę, dodajemy plastry cytryny lub limonki i wsypujemy garść kwiatków bzu lilaka pachnącego.
Pamiętajcie że można używać innych płatków takich jak róża, bratki czy fiołki.
Smacznie pachnącego popijania.

2 komentarze

  1. wow! Obłędnie musi to pachnieć:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bzu jeszcze pod dostatkiem, może sobie taką zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger