Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

sobota, 1 czerwca 2013

Syrop z kwiatów akacji

Pomysł na zrobienie tego syropu znalazłam tutaj od dawna bowiem chciałam zrobić taki syrop i dzięki Grażynie zaświtało i mnie w głowie i oto syrop akacjowy mam tak jak chciałam.
Użyję go do deserów a może tak jak Grażyna zrobię piankę albo wymyślę jakieś nowe zastosowanie.
Polecam bo jest pachnący latem i słońcem i słodyczą kwiatów.

                 
                      Składniki:
  • 50 gałązek kwiatostanów akacji
  • 1 kg cukru
  • 3 łyżeczki kwasku cytrynowego
  • 4 szklanki wody

Kwiaty akacji umyć i osuszyć.
Wodę zagotować z cukrem do całkowitego rozpuszczenia.
Przestudzić i dodać kwasek a następnie do całkowicie ostudzonego wkładamy nasze osuszone kwiaty.
Przykrywamy garnek i odstawiamy na 24 godziny.
Po odkryciu pokrywki po tym czasie uderzy Was piękny akacjowy zapach.
Odcedzamy wtedy syrop od kwiatów.
Syrop należy zagotować i gorący przelewać do wyparzonych słoików, zakręcić i postawić dnem do góry.

 Smacznego.

8 komentarzy:

  1. Chętnie zrobię. Jednak cały czas pada. Są przesiąknięte deszczem.
    Co z tego wyjdzie?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam szczęście że dwa dni piękne słońce było i mogłam zebrać , może i Tobie się uda :-)

      Usuń
  2. Ojejciu zachwycam się. Posłałam Mamie przepisy akacjowe iiiii może uda się ją namówić na te cudeńka (booo nie dam rady czasowo w tej chwili samej zrobić) <3 zachwyt i korzystając z okazji...najlepszego z okazji dnia dziecka! Zachowaj tą odrobinę dziecka w sobie,pielęgnuj wrażliwość dziecięca na otaczający Cię świat niezależnie od wieku czy pory dnia...wszyscy jesteśmy dziećmi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzałam się do niego w tym roku, ale jakos mi nie wyszło :) na pewno spróbuję w przyszłym :) zapraszam na mój blog, może coś ciekawego się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w tym roku zrobiłem. A dodatkowo nawet kilka słoiczków konfitury. Delicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze że smakuje. Pozdrawiam.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks