wtorek, 27 sierpnia 2013

Sałata mieszana grubo rwana

Taka nazwa jakoś mi się nasunęła, i do rymu się udało.
Sałaty uwielbiam latem bo są takie cudne i w kolorach i w smakach.
A jak połączymy je na jednym talerzu to już poezja smaku.
Endywia lekko gorzkawa i taka chrupiąca, strzępiasta czerwona w pięknych kolorach.
Łączcie sałaty kolorami, smakami i fakturami a sałatki będą przepyszne.

                 Składniki:
  • kilka liści sałaty czerwonej strzępionej
  • kilka liści sałaty endywii
  • 1 duży pomidor
  • 1/2 ogórka wężowego
                Sos:
  • 2 łyżeczki octu z chabra
  • 1 łyżeczka miodu faceliowego
  • 2 łyżeczki oliwy z oliwek
  • szczypta soli cytrynowej w płatkach Royal Brand
 Składniki sosu wymieszałam potrząsając słoiczkiem aby utworzyła się emulsja.
Liście sałaty umyłam i osuszyłam a następnie porwałam na kawałki.
Pomidora i ogórka wężowego ze skórką umyłam i  pokroiłam w pół plasterki.
Warzywa wymieszałam rękoma i polałam sosem. 
Sałatkę schłodziłam.
 Smacznego.

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger