niedziela, 8 września 2013

Galaretka z pigwy, malin i imbiru

Taka galaretka w zimowe długie dni przyda się rewelacyjnie.
Rozgrzeje, doda organizmowi energii a także mnóstwa witamin.
No to do pracy.
Rozgrzewająca galaretka.

Składniki:
  • 1000 g owoców pigwy
  • 900 g cukru
  • 1,5 szklanki wody
  • 250 g malin
  • 2 cm kawałek korzenia imbiru
  • 1 łyżeczka imbiru w proszku
Przygotowanie:
  • Owoce pigwy pokroiłam na ćwiartki, wyskubałam pestki.
  • Z wody i cukru ugotowałam syrop i wrzuciłam do niego kawałki pigwy.
  • Po zagotowaniu pigwa w cukrze gotowała się około 45 minut aż owoce się zeszkliły.
  • Korzeń imbiru obrałam i drobno posiekałam.
  • Po 45 minutach gotowania pigwy włożyłam do garnka maliny oraz imbir-korzeń i proszek.
  • Gotowałam jeszcze jakieś 20 minut.
  • Następnie przełożyłam galaretkę do słoików, zakręciłam i pasteryzowałam jeszcze 8 minut, zostawiając słoiki do wystygnięcia w wodzie w której się pasteryzowały.
Smacznego.
Przepis własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger