sobota, 19 października 2013

Owocowa sałatka z melona i czereśni

Jak ktoś stosuje diety to taka sałatka to samo zdrowie.
Wymiecie z organizmu toksyny i wzmocni go witaminami.
Zapraszam serdecznie.
Sałatka z melona i czereśni.

Składniki:
  • 1 żółty melon 
  • 1 banan 
  • 2 garście wydrylowanych czereśni - mogą być mrożone 
  • kilka listków bazylii cytrynowej 
  • starta gorzka czekolada

Przygotowanie:
  • Melona obrałam i pokroiłam w kostkę, przełożyłam do miski.
  • Banana po obraniu pokroiłam w pół plasterki i dołączyłam do melona.
  • Wrzuciłam także czereśnie oraz posiekane listki bazylii.
  • Wszystko wymieszałam i przełożyłam do pucharków.
  • Posypałam po wierzchu startą czekoladą gorzką.
Smacznego.
Pomysł własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger