środa, 23 października 2013

Pomidorowy "tatar"

Pomidory jeszcze pachną latem i słońcem i to już ostatnie chwile żeby je wykorzystywać na maksa. 
Wzbogaćmy organizm o dużo witamin i potas.
Zapraszam na aromatyczną sałatkę.
                 Składniki:
  • 500 g pomidorów Lima
  • 1 duża kulka mozzarelli
  • 8 pomidorów suszonych z zalewy
  • 3/4 szklanki zielonych oliwek nadziewanych papryką
  • pęczek świeżej bazylii
  • 2-3 łyżki oliwy z pierwszego tłoczenia
  • sól
  • świeżo mielony czarny pieprz
Pomidory umyłam, pokroiłam w kostkę, ułożyłam na sicie i posoliłam a następnie odstawiłam na 30 minut aby sok sobie ściekał.
Potem wyłożyłam pomidory na ręcznik papierowy i osuszyłam.
Przełożyłam już suche do miski.
Mozzarellę pokroiłam w kostkę i również włożyłam do miski.
Oliwki przekroiłam na połówki i dodałam do pomidorów.
Pomidory suszone osączyłam z zalewy i pokroiłam w paski.
Do "tatara" dodałam jeszcze posiekaną bazylię i oliwę, posoliłam i dodałam pieprzu a następnie wszystko delikatne wymieszałam.
Przybrałam listkami bazylii.
Smacznego.
Przepis według pomysłu Roberta Makłowicza

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger