środa, 27 listopada 2013

Makaron po seczuańsku

Propozycja moja jest  szybka i smaczna, musicie mieć jednak półprodukt jakim jest "Makaron po seczuańsku " Royal Brand a potem to już obiad błyskawicznie wyląduje na talerzu.
W składzie dania są: makaron sojowy, makaron jajeczny, suszone boczniaki, suszone grzyby mun, czosnek, por, papryczka chilli.
Zapraszam serdecznie.
                     Składniki:
  • 1 opakowanie makaronu po seczuańsku Royal Brand
  • 100 g cienkiej kiełbasy chorizo 
  • sos sojowy
  • sól 
  • pieprz 
  • olej do smażenia
Mieszankę Royal Brand wsypałam do garnka z wodą w takiej ilości aby makarony były zakryte.
Do makaronów dodałam chilli i gotowałam aż makaron był al'dente.
Odcedziłam makaron po ugotowaniu.
Na patelni rozgrzałam odrobinę oleju i podsmażyłam kiełbasę chorizo pokrojoną w plastry.
Następnie na patelnię włożyłam odcedzony makaron z przyprawami i grzybami i dusiłam jeszcze chwilę.
Na koniec dodałam sos sojowy - 2 łyżki oraz sól i pieprz, wymieszałam i danie gotowe.
 Smacznego.

4 komentarze

  1. Witaj Dorotko!
    Nie mogę znaleźć przepisu na schab na surowo.
    ( ten z cukrem, solą, przyprawami)
    Zapomniałam jak nazywa się przepis.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że chodzi Ci o ten przepis:
      http://doowa.blogspot.com/search?q=szynka+z+po%C5%84czochy

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger