piątek, 22 listopada 2013

Pomidorowa jajecznica

Aromatyczna pożywna jajecznica, w sam raz na śniadanie.
Zapraszam serdecznie.
Jajecznica z pomidorami.
  
Składniki:
  • 6 jaj
  • 2 duże pomidory malinowe
  • 1 dymka wraz ze szczypiorem
  • kilka plastrów szynki
  • sól
  • pieprz
  • chilli
  • starty ser długodojrzewający - ok. 2 łyżek
  • 1 łyżeczka masła klarowanego
Przygotowanie:
  • Plastry szynki pokroiłam w kostkę tak samo jak i dymkę.
  • Pomidory sparzyłam, zdjęłam skórkę i również pokroiłam w kostkę.
  • Jaja roztrzepałam w miseczce, posoliłam i dodałam pieprzu i chilli.
  • Na patelni rozgrzałam masło, przesmażyłam szynkę, potem dodałam pomidory i smażyłam tak długo aż sok z pomidorów odparował.
  • Wtedy na patelnię wlałam jaja i smażyłam tak jak lubimy aby jaja były suche.
  • Posypałam na koniec startym serem.
Smacznego.
Pomysł własny.

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger