sobota, 2 listopada 2013

Tartaletki z grzybami

Dziś proponuję Wam prawdziwą ucztę.
Pyszne małe tarty z grzybami to raj dla oka i podniebienia.
Róbcie, pieczcie i zajadajcie na zdrowie.

                      Składniki:
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • 400 g grzybów leśnych - miałam gołąbki zielonkawe i muchomory rdzawobrązowe
  • 3-4 łyżki startej goudy
  • 2 jaja
  • 2 łyżki mleka
  • sól
  • pieprz
  • czerwona papryka w proszku
  • gałązka rozmarynu
  • 1 łyżka masła klarowanego
Grzyby oczyściłam, umyłam i podsmażyłam na rozgrzanym maśle.
Dodałam na patelnię rozmaryn, oraz przyprawy i dusiłam do momentu aż cały sos odparował.
Cztery foremki do małych tart nasmarowałam masłem i wyłożyłam ciastem francuskim.
Na cieście wyłożyłam usmażone grzyby.
Mleko rozmieszałam z jajami i startym serem i zalałam tą mieszanką grzyby w foremkach.
Zapiekałam 30 minut w 190 C.
Smacznego.
Pomysł własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger