czwartek, 2 stycznia 2014

Barszcz biały na zakwasie chlebowym

Skoro mam już własną kiełbasę to do niej szybko muszę ugotować biały barszcz.
Nie zarobiłam wszakże zakwasu na barszcz ale od czego jest ten chlebowy?
Pyszny barszczyk w kilka minut.
Barszcz biały na zakwasie.
Składniki:
  • 1300 ml wody
  • 2 serdelki białej surowej kiełbasy
  • 100 ml zakwasu chlebowego żytniego
  • 100 ml letniej wody
  • sól morska Kamis do smaku
  • 2 liście laurowe
  • 6 ziarenek zielonego pieprzu Kamis
  • 1 łyżka sosu sojowego jasnego
  • 1 łyżka suszonego majeranku
  • 1 ząbek czosnku
Przygotowanie zupy:
  • Do garnka wlałam wodę i włożyłam do zimnej surowe kiełbaski.
  • Kiełbasę parzyłam w wodzie czyli nie dopuszczając do wrzenia przez 10 minut.
  • Następnie wyjęłam kiełbasę z wody a do garnka włożyłam zielone ziarnka pieprzu, obrany ząbek czosnku, liście laurowe.
  • Gotowałam 3 minuty aby smaki się połączyły.
  • Zakwas, ponieważ miałam gęsty rozcieńczyłam taką samą ilością letniej wody, wymieszałam i wlałam do garnka.
  • Zagotowałam barszcz, doprawiłam do smaku solą i dodałam sos sojowy i majeranek.
  • Pyszny posiłek gotowy.
Smacznego.
Pomysł własny.

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger