czwartek, 23 stycznia 2014

Racuszki dyniowo-serowe

Tłusty czwartek przed nami, także ostatki trzeba napiec pyszności.
Może to będą pyszne racuchy dyniowo - serowe.
Zachęcam do spróbowania bo są puszyste, aromatyczne i bardzo smakowite.
                     Składniki:
  • 240 g sera twarogowego półtłustego
  • 150 g puree z dyni [ klik ]
  • 2 łyżki posiekanych orzechów ziemnych
  • 1 łyżeczka sody
  • 2 jaja
  • 2 łyżki syropu ze stevii
  • 6 czubatych łyżek mąki kukurydzianej
  • 1 łyżka cukru kokosowego Skworcu [ klik ] + do posypania
  • olej rzepakowy do smażenia
Ser twarogowy rozgniotłam widelcem na papkę i dodałam do niego puree z dyni i wszystko razem wymieszałam.
Do masy dodałam 2 jaja i dobrze wymieszałam a potem włożyłam orzechy i wlałam syrop ze stevii oraz dodałam cukier kokosowy.
Sodę wymieszałam z łyżką wody i wlałam do masy. 
Wszystko dokładnie wymieszałam i dosypałam mąkę kukurydzianą, jeszcze raz wymieszałam aż powstało gęste ciasto.
Na patelni rozgrzałam olej i łyżką nakładałam porcje ciasta i piekłam racuszki z obu stron na złoty kolor.
Osączyłam placki na ręczniku papierowym z nadmiaru tłuszczu.
Już na talerzu obsypałam cukrem kokosowym.
Smacznego.
Przepis własny.

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger