Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

piątek, 14 lutego 2014

Anielskie trójkąty karnawałowe o smaku cytryny

Dużo miłości i szczęścia na cały okrągły roczek bez względu na to czy obchodzicie Walentynki czy nie.
Nazwa potrawy bez podtekstów proszę hi hi.
Anielskie bo tak też smakują a że są w kształcie trójkątów - ot i nazwa powstała.
Na dzisiejszy wieczór do lampki wina znakomite.
Miłego dnia Świętego Walentego.
                  Składniki:
  • 300 g mąki pszennej
  • 4 żółtka
  • 1 jajo
  • 5 łyżek gęstej kwaśnej śmietany
  • szczypta soli
  • skórka otarta z 1 cytryny
  • 2 łyżki ekstraktu cytrynowego
  • olej do smażenia 
  • cukier puder do posypania
Mąkę wsypałam do miski, zrobiłam w środku dołek i wbiłam jajo, dodałam żółtka oraz wlałam śmietanę.
Dodałam także szczyptę soli, startą skórkę z cytryny oraz ekstrakt cytrynowy.
Wszystkie składniki połączyłam  w jednolite ciasto.
Ciasto rozwałkowałam na cienki placki i podzieliłam radełkiem na paski a potem na trójkąty.
 Na głębokiej patelni rozgrzałam tłuszcz i smażyłam trójkąciki na złoty kolor z obu stron.
Osączałam na ręczniku papierowym.
Na koniec zimne już trójkąty posypałam cukrem pudrem.
Smacznego.

8 komentarzy:

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks