poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Jajka faszerowane kremem z suszonych pomidorów

Witam wszystkim w drugi dzień świąteczny "Lanym Poniedziałkiem"zwany.
Wy oblewajcie się wodą jak każe tradycja a ja napiszę parę postów bo mam spore zaległości.
Wszystkie moje potrawy świąteczne zamieszczę  już po świętach aby na drugi rok było jak znalazł, oczywiście możecie korzystać z przepisów cały rok, będzie mi bardzo miło.

                    Składniki:
  • 6 jaj ugotowanych na twardo
                 Farsz:
  • żółtka z tych 6 jaj
  • 4 pomidory suszone z zalewy
  • 2 łyżki majonezu
  • 1/2 łyżeczki pasty paprykowej sambal oelek
  • czarne oliwki do dekoracji
  • szczypiorek do dekoracji
Jaja ugotowałam, wystudziłam, obrałam i poprzekrawałam ostrym nożykiem w zygzak.
Z jaj wydrążyłam żółtka.
Do miski blendera włożyłam  żółtka, suszone pomidory z zalewy olejowej, majonez oraz pastę paprykową i zmiksowałam na jednolitą pastę.
Pastę przełożyłam do rękawa cukierniczego z tylką w kształcie gwiazdki i wycisnęłam farsz na łódki z białek.
Możecie pastę przełożyć także do torebki foliowej, ściąć róg i wycisnąć farsz.
Jaja udekorowałam połówkami czarnych oliwek oraz szczypiorkiem.
Smacznego.
Pomysł własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger