Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

sobota, 10 maja 2014

Sałata rzymska smażona z czosnkiem

Małe chrupiące sałaty rzymskie usmażone z czosnkiem i chili to naprawdę imponujące danie.
Może służyć jako dodatek do mięsa lub jako samodzielne danie.
Zapraszam serdecznie.

                   Składniki:
  • 2 główki mini sałaty rzymskiej
  • 1 suszona papryczka chili
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 łyżki oleju kukurydzianego
  • 3 łyżki śmietanki 36 %
  • sól
  • pieprz
 Papryczkę pokruszyłam a czosnek drobno posiekałam.
Na patelni rozgrzałam olej kukurydziany i podsmażyłam na nim papryczkę i czosnek.
Główki sałaty przekroiłam wzdłuż na połowy i po podsmażeniu czosnku położyłam je stroną przecięcia na patelnię i podsmażałam jakieś 8 minut.
Potem przewróciłam sałatę na druga stronę i podsmażałam jeszcze 2 minuty.
Zdjęłam sałatę na talerz  a na patelnię wlałam śmietankę, posoliłam i popieprzyłam i chwilę gotowałam aż śmietanka zgęstniała.
Sałatę położyłam na talerzu przecięciem do góry i polałam sosem z patelni.
Smacznego. 
Pomysł z TV.

11 komentarzy:

  1. Pewnie smaczne danie. Nie jadłam, spróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne i jakie proste!
    Na pewno spróbuję.


    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam inspiracji, myślę że zamiast papryczki wykorzystam sezam.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie bardziej aromatycznie ale równie pysznie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wow! Wspaniałe danie, a ja w ubiegłym roku na grządkach miałam sałatę rzymską i jadłam jak zwykłą. A tu proszę jaki przepis świetny na coś innego i dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatę rzymską smażoną polecam z czystym sercem.

      Usuń
  5. Proste, a jakie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada bardzo apetycznie,chyba dzisiaj zrobie,gdyz mam akurat salate rzymska,pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks