poniedziałek, 23 czerwca 2014

Placuszki serowe z jogurtem ananasowym

Bardzo przyjemne śniadanko z takimi placuszkami.
Jogurt podajecie jaki lubicie a ser jaki macie.
Ja dałam twarogowy a jeśli macie kremowy to też się nada , istota placków zostanie zachowana.
Zapraszam na pyszne śniadanie.

                      Składniki:
  • 300 g twarogu półtłustego lub serka kremowego
  • 2 łyżki śmietany kwaśnej 18 %
  • 2 jaja
  • 3 łyżki cukru trzcinowego
  • 1 łyżeczka spirytusu
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 1 płaska łyżeczka sody
  • olej rzepakowy do smażenia 
  • jogurt ananasowy

Twaróg rozgniotłam widelcem i dodałam do niego jaja, śmietanę, cukier i spirytus.
Mąkę przesiałam z sodą i dodałam do sera.
Dobrze wszystko wymieszałam, ciasto jest luźne ale dość łatwo się je nabiera i piecze.
Ciasto nakładałam łyżką na rozgrzany olej i smażyłam aż nabrały złotego koloru z obu stron.
Podałam z jogurtem ananasowym, pyszności.

Smacznego.
Pomysł na placki od Berniki.

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger