wtorek, 10 czerwca 2014

Sałatka z ogórków

Na początku przypominam że tylko do jutra do północy czekam na zgłoszenia w konkursie urodzinowym.
Wystarczy kliknąć w fotkę selfie i wszystkiego się dowiecie.
Teraz zapraszam na sałatkę ogórkową.
Można użyć dowolnych ogórków np. teraz małosolnych a sałatka będzie bardziej ciekawa.
Zapraszam serdecznie na zdrową sałatkę.
                  Składniki:
  • 1/3 ogórka wężowego ze skórką
  • 5 średnich ogórków kiszonych
  • 1/2 strąka czerwonej papryki Ramiro ( bardzo soczysta )
  • 1 centymetrowy plasterek korzenia imbiru
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 szalotki
  • sól
  • pieprz
  • 2 łyżki oleju omega -3 ( kompozycja 5 olejów )
  • garść posiekanej natki pietruszki
 Ogórki pokroiłam w plasterki, szalotkę w pół plasterki a paprykę w paseczki.
Do oleju dodałam sól, pieprz, posiekany czosnek i posiekany imbir i dobrze wymieszałam.
Polałam składniki sałatki sosem, wymieszałam i obficie posypałam posiekaną natką pietruszki.
Smacznego.
Pomysł własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger