wtorek, 29 lipca 2014

Bardzo lekka sałatka szparagowa

Zrobimy sałatkę szybko a będzie smacznie i zdrowo.
Zachęcam do spróbowania.
                Składniki:
  • 2-3 liście sałaty masłowej
  • pęczek białych szparagów
  • sól
  • cukier
  • masło do gotowania szparagów
  • 4 jaja na twardo
  • 1 pomidor
  • 2-3 plastry szynki wędzonej
             Sos:
  • 5 łyżek oleju rzepakowego
  • 2 łyżki octu winnego
  • 1 łyżka posiekanego szczypiorku
  • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki
  • sól
  • pieprz
 Szparagi obrałam i ugotowałam w pęczku na stojąco w wodzie z solą, cukrem i odrobiną masła.
Gotowałam ok. 10 minut a potem wystudziłam.
Jaja ugotowałam na twardo, ostudziłam, obrałam i pokroiłam na cząstki.
Szynkę pokroiłam w paseczki a pomidora w cząstki.
Na talerzu ułożyłam liście sałaty masłowej a na niej cząstki jaj, połamane szparagi, pomidora i paski szynki.
Z podanych składników wymieszałam sos i polałam sałatkę już na talerzu.
Smacznego.
Przepis własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger