środa, 30 lipca 2014

Dyniowe ciasto z mikrofali

Piekarniki nagrzewają mieszkanie a upał wielki więc wykorzystałam mikrofalę.
Raz na jakiś czas przydaje się choć osobiście nie lubię jej używać ale....czasami.
Ciasto jest bardzo fajnym pomysłem na śniadanie, polecam.
                 Składniki: ( 2 kokilki )
  • 4 łyżki mąki
  • 2 łyżki zarodków pszennych stabilizowanych
  • 2/3 szklanki puree z dyni
  • 4 łyżki musu jabłkowego
  • 2 małe jaja
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 1/3 łyżeczki imbiru w proszku
  • 2 łyżki cukru kokosowego
Wszystkie składniki wymieszałam ze sobą na jednolite ciasto.
Kokilki wysmarowałam masłem i przełożyłam do nich ciasto. Zakryłam pokrywkami i wstawiłam do mikrofali na najwyższą moc na 10 minut.
I po wszystkim, teraz zajadamy.
Smacznego.
Przepis własny.

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger