wtorek, 8 lipca 2014

Muffiny z dżemem z zielonych orzechów

Dżem z zielonych orzechów którego użyłam do muffin można zrobić i to najlepiej teraz dopóki orzechy nie zdrewnieją.
Przepis tutaj [ klik]
A teraz zapraszam na pyszne muffiny z przepysznym dżemem.
                   Składniki:
  • 125 g jogurtu naturalnego
  • 75 g masła rozpuszczonego
  • 2 jaja
  • 150 g mąki pszennej T 405
  • 120 g cukru trzcinowego
  • 1/2 łyżeczki sody
  • szczypta soli
  • dżem z zielonych orzechów
  • cukier puder do posypania
Do jednej miski dodałam jogurt, roztopione masło i jaja, wymieszałam.
Do drugiej miski wsypałam mąkę z sodą i solą.
Potem połączyłam zawartość obu misek i wymieszałam nie całkiem dokładnie tak do połączenia składników.
Przełożyłam do foremek do muffinów po łyżce masy, potem położyłam po łyżeczce dżemu z zielonych orzechów i przykryłam drugą łyżką masy.
Piekłam muffiny 25 minut w temperaturze 175 C.
Po wystudzeniu posypałam cukrem pudrem.
Smacznego.
Pomysł własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger