Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

środa, 16 lipca 2014

Orzeźwiający napój jagodowy

Ponieważ upały nadal trwają dobrze jest napić się czegoś co ugasi pragnienie.
Ten jagodowy napój idealnie się do tego nadaje.
Jest orzeźwiający i pyszny.
Użyłam tutaj lipii dulcis - zwanej również Słodkim Herbem Azteków gdyż jest to roślina która zawiera w sobie samą słodycz, mocniejszą nawet niż stewia dzięki związkowi który w sobie zawiera - hernandulcin. 

                Składniki:
  • 1 szklanka jagód
  • 2 łyżki cukru truskawkowego
  • 400 ml kefiru
  • 2-3 łyżki liści melisy cytrynowej
  • listki lipii dulcis do dekoracji + 4 do napoju

Jagody umyłam na durszlaku i osuszyłam.
Przełożyłam je do blendera razem z listkami lipii, melisy oraz cukrem truskawkowym i zmiksowałam.
Następne zmiksowane jagody dodałam do kefiru, chwilę jeszcze miksowałam i napój gotowy.
Przed spożyciem schłodziłam lub można wsypać kostki lodu, udekorowałam listkami lipii dulcis.
Smacznego.
Przepis własny.

2 komentarze:

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks