poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Chleb owsiany

Dziś zachęcę Was do zakupu mieszanki do wypieku chleba owsianego ze sklepu "Chleb na Zdrowie".
Mieszanka jest w sprzedaży od niedawna a już cieszy się dużą popularnością.
Chleb z niej upieczony jest bez konserwantów, ulepszaczy, GMO, GMM i wszystkich składników "E", samo zdrowie.
Bochenek wyszedł puszysty, pulchniutki z chrupiącą skórką.
Zachęcam do pieczenia.

                 Składniki:
  • woda
  • forma do wypieku
  • piekarnik
  • mieszanka do wypieku chleba owsianego z "Chleb na Zdrowie"
Mieszanka zawiera: mąkę owsianą razową, pszenną T 750,
żytnią T 720, naturalny zakwas żytni, sól i drożdże instant.

Mieszankę z obu torebek wsypałam do wody w ilości podanej na opakowaniu i wymieszałam a potem odstawiłam do leżakowania na 30 minut.
Potem przełożyłam ciasto do foremki 26 x 12 góra wysmarowanej masłem i wysypanej mąką i odstawiłam ją pod przykryciem do wyrośnięcia.
Trwało to jakąś godzinkę.
Jak bochen wyrósł posypałam go ziarnami lnu.
Piekarnik nagrzałam do 220 C i zaraz przy włożeniu chleba do piekarnika spryskałam go wodą po czym obniżyłam temperaturę do 180 C i piekłam 35 minut.
Studziłam na kratce.

Smacznego.
http://chlebnazdrowie.pl/

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger