Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

sobota, 2 sierpnia 2014

Mini omlety z konfiturą z rabarbaru

Na śniadanie, na podwieczorek i na deser do kawy czy herbaty polecam gorąco.
Omlety są puszyste i pyszne a lekko kwaskowa konfitura z rabarbaru jest zwieńczeniem dzieła.
Zapraszam serdecznie.

                  Składniki:
           Omlety:
  • 4 jaja rozmiar "M"
  • 1 łyżka cukru
  • 2 pełne łyżki mąki pszennej
  • 2 łyżki masła
            Konfitura z rabarbaru:
  • 1 łodyga rabarbaru ok. 300 g
  • 3 łyżki cukru
  • 1 łyżka masła klarowanego

Białka oddzieliłam od żółtek. Do miski z białkami dodałam cukier i ubiłam je na sztywną pianę. Do ubitych białek dodawałam po kolei żółtka ciągle ubijając. Na koniec dodałam mąkę i wymieszałam przy użyciu łopatki. Na patelni rozgrzałam masło klarowane i smażyłam małe omleciki z obu stron na złoty kolor.
Rabarbar pokroiłam na mniejsze kawałki i smażyłam je na rozgrzanym maśle aż się rozpadły a potem dodałam cukier i chwilę smażyłam aż konfitura zgęstniała.
Na każdym omlecie porcja konfitury i deser gotowy.
Smacznego.
Pomysł własny.

2 komentarze:

  1. super przepis na pewno go wykorzystam
    PS jeżeli będę mieć jajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajka są tu dość ważne, napisz jak smakowały

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks