Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

czwartek, 2 października 2014

Czosnek w oliwie

Ten czosnek jest kremowy i można nim smarować chleb.
Teraz jak bakterie i wirusy szaleją w powietrzu taki czosnek to zbawienie, uodparnia i zapobiega infekcjom a jeśli do tego jest pyszny to jemy Kochani jemy na zdrowie.
Oliwę możecie wykorzystać do sałatek, będzie pysznie.

                    Składniki:
  • 1 duża główka czosnku
  • 200 ml oliwy extra vergine
  • 2 gałązki rozmarynu
  • 1/2 łyżeczki świeżo mielonego pieprzu
Obrałam najpierw czosnek na poszczególne ząbki.
Włożyłam ząbki czosnku do garnka, zalałam oliwą i podgrzewałam aż oliwa się podgrzała ale nie zagotowała.
Do słoiczka włożyłam ząbki czosnku, uwaga gorące, włożyłam także rozmaryn i wsypałam świeżo utłuczony pieprz i zalałam oliwą. 
Odstawiłam na 2-3 dni. 
Smacznego.
Przepis z MSŻ nr 11/2013

3 komentarze:

  1. Koniecznie muszę to zrobić. Czosnek uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dzisiaj odkrylam ten przepis. Musze koniecznie zrobic! Czosnek to fantastyczna jarzynka!

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks